چه چیزی باعث بازگشت حبیب نورماگومدوف می شود؟

آیا حبیب نورماگومدوف به قفس هشت ضلعی باز می گردد؟ و یا برای همیشه بازنشسته شده؟ -Khabib Nurmagomedov

بازگشت حبیب نورماگومدوف

حبیب نورماگومدوف برای بازگشت به قفس چه میخواهد؟

صحبت های دنیل کورمیر(Daniel Cormier) دوست نزدیک حبیب نورماگومدوف درباره بازگشت مبارز شکست ناپذیر روسی-Khabib Nurmagomedov

به گزارش 4warriors.ir، دنیل کورمیر در آخرین اظهارات خود درباره آینده حبیب گفته: “پول نقد میتونه هر چیزی رو تو جهان به حرکت دربیاره اما وقتی صحبت از بازگشت حبیب میشه، پول نمیتونه کار ساز باشه”

وی در ادامه افزود اگر در این موضوع چیزی قوی تر از پول وجود داشته باشد، آن شور و اشتیاق و هیجان برای مبارزه است. اغلب اوقات این پول است که ریشه شور و اشتیاق در یک مبارز است، اما درباره حبیب نورماگومدوف، این رقابت است.

حبیب پس از ثبت رکورد 0-0-29 و کسب جایگاه 1# در رنگینگ پاوند فور پاوند (Pound for Pound) سازمان یو اف سی ،در رقابت با دیگر مدعیان پیروز شده بنابراین وقتی دانا وایت ماه آینده با حبیب ملاقات کند تا درباره آینده گفتگو کنند ، بگفته دنیل کورمیر تنها پول حبیب را قانع نمی کند چرا که در حال حاضر حبیب پول کافی برای ادامه زندگی خود دارد

| نوشته
دنبل کورمیر و حبیب | بازگشت حبیب نورماگومدوف

کورمیر در ادامه افزود: یک بار از حبیب پرسیدم، چقدر پول نیاز است تا در داغستان به یک فرد ثروتمند تبدیل شوی؟ و حبیب در جواب به من گفت: 5 میلیون دلار و شما تا آخر عمر ثروتمند خواهی بود، حال جبیب بیش از 5 میلیون دلار درآمد دارد بنابراین من نمی دانم پول تا چه اندازه میتواند وی را برای بازگشت به قفس هشت ضلعی تحریک کند.

| نوشته
چه چیزی باعث بازگشت حبیب نورماگومدوف می شود؟

موضوع دیگر این است که حریف حبیب چه کسی خواهد بود؟ ، همانطور که حبیب خودش اعلام کرده علاقه ای به مبارزه ندارد چرا که وی 1# ،2# و #4 دسته لایت ویت (Lightweight) یعنی جاستین گیجی، داستین پوریر و کانر مک گرگور را شکست داده ، تونی فرگوسن هم که پس از 2 شکست پیاپی از جمع مدعیان خارج شده و جورج سنت پیِر نیز که حبیب به مبارزه با وی ابراز علاقه کرده بود، به نظر نمیرسد قصد بازگست به MMA را داشته باشد

با این اوصاف دنیل کورمیر قهرمان سابق دسته سنگین وزن یو اف سی اینگونه نتیجه گیری می کند که” دانا وایت (رئیس سازمان یو اف سی) مجبور خواهد تا جنگی به راه بیاندازد! تا بدین صورت حبیب را به سمت مبارزه جدید جذب کند، او درآمد کافی کسب کرده پس باید چیزی باشد که او را به رقابت وادار کند ، چرا که من فکر میکنم که پول باعث نمیشود تا حبیب برگردد”

با این حال به نظر میرسد مبارز قدرتمند روسی تمایل به مبارزه دارد اما در انتظار فرصتی مناسب است. پیشنهاد میکنم از طریق صفحه حبیب نورماگومدوف با ما بروز باشد.

www.4warriors.ir
از 1 تا 5 امتیاز دهید!
(آراء: 1 میانگین: 1)
این صفحه را برای دیگران بفرست :

دیدگاهتان را ثبت کنید!

guest
0 پیام
بازخورد داخلی
نمایش همه ی دیدگاه ها

تغییر زبان فوروارییرز

دسته بندی کلی