همه چیز درباره کانر مک گرگور

بیوگرافی conor mcgregor -بیوگرافی کامل ستاره ایرلندی کانر آنتونی مک گرگور قهرمان سازمان یو اف سی

کانر مک گرگور

Conor McGregor

نام: کانر مک گرگور

نام کامل: کانر آنتونی مک گرگور

به انگلیسی:Conor Anthony McGregor

فایتر ایرلندی(زاده ۱۴ ژوئیه ۱۹۸۸ در دوبلین-ایرلند)

•توجه: برای مشاهده جدیدترین اخبار مرتبط با کانر مک گرگور اینجا کلیک کنید

 کانر مک گرگور مبارز ترکیبی و بوکسور اهل ایرلند است. او اولین مبارزی است که همزمان در دو وزن مختلف مسابقات یواف‌سی به قهرمانی رسیده و نیز یکی از بهترین مبارزان هنرهای رزمی ترکیبی در تمام ادوار به‌شمار می‌رود.

مک‌گرگور مبارزه ترکیبی حرفه‌ای را از سال ۲۰۰۸ شروع کرد و در سال ۲۰۱۲ قهرمان دو وزن مختلف سازمان Cage Warriors شد و به مسابقات یو اف سی راه یافت.

 او در سال ۲۰۱۵ توانست در مبارزه برای کمربند قهرمانی پَر وزن، ژوزه آلدو، قهرمان شکست‌ناپذیر  یو اف سی را در ۱۳ ثانیه شکست بدهد و به قهرمانی جهان دست یابد. این رکورد مک‌گرگور سریع‌ترین ناک‌اوت بر سر کمربند قهرمانی در تاریخ مسابقات یو اف سی است.

او در مبارزهٔ بعدی خود در سال ۲۰۱۶ که برای کسب قهرمانی سبک‌وزن بود، ادی آلوارز آمریکایی را ناک‌ اوت کرد و به کمربند قهرمانی این وزن نیز دست یافت. مبارزهٔ او با حبیب نورماگومدوف پُربیننده‌ترین مبارزه در تاریخ مبارزات ترکیبی است.

کانر مک گرگور

مبارزات مهم کانر مک گرگور در سازمان یو اف سی

| نوشته

مبارزه با خوزه آلدو

بعد از بحث و جدل بسیار در مسابقه یواف‌سی ۱۹۴، کانر مک‌گرگور و خوزه آلدو وارد مبارزه شدند که مک‌گرگور، الدو را در ۱۳ ثانیه ناک اوت کرد و آلدو پس از ۱۰ سال پیروزی پیاپی سرانجام متحمل شکستی تحقیرآمیز شد.

| نوشته

مبارزه کانر مک گرگور با چد مندز

ستاره ایرلندی قبل از مبارزه با خوزه آلدو در یو اف سی 189به مصاف چد مندز  رفت و در یک مبارزه نفس گیر در ثانیه های آخر راند دوم چد را ناک اوت کرد و عنوان قهرمانی موقت دسته سبک وزن یو اف سی راتصاحب کرد سپس در یواف سی194 با آلدو رو برو شد و قهرمان دسته سبک وزن شد.

کانر مک گرگور

مبارزه کانر مک گرگور با نیت دیاز

مسابقه‌ای بین کانر و نیت دیاز در یواف‌ سی ۱۹۶ ترتیب داده شد. در راند آخر این مبارزه دیاز، کانر را در وضعیت سابمیشن تسلیم کرد و برنده شد. به این ترتیب اولین باخت مک‌گرگور بعد از ورود به یواف ‌سی رقم خورد.

 پس از این مسابقه طولی نکشید که به درخواست کانر مجدداً مسابقه‌ای بین این دو مبارز در یواف ‌سی ۲۰۲ طراحی شد که کانر در یک مبارزه یک طرفه، با رأی متحد داوران پیروز شد.

کانر مک گرگور

مبارزه کانر مک گرگور با ادی آلوارز

بعد از پیروزی‌های متوالی مک‌گرگور در وزن جدید، ادی آلوارز خواستار مسابقه‌ای بین وی و کانر شد تا برای قهرمانی مبارزه کنند. در یواف ‌سی ۲۰۵ این دو مبارز به مصاف هم رفتند که مک‌گرگور در راند دوم ادی را ناک‌اوت کرد و کمربند دوم خود را نیز دریافت نمود.

| نوشته

مبارزه کانر مک گرگور با حبیب نورماگومدوف

پس از اعلام رسمی مسابقه میان حبیب نورماگومدوف و کانر مک‌گرگور در رویداد یواف‌سی ۲۲۹، دعوا و جنجال زیادی میان طرفین به‌وجود آمده بود.

حبیب و تیمش قبل از مسابقه با دوست صمیمی ک.مک گرگور یعنی آرتم لوبف روسی-ایرلندی مشاجره ای داشتند طوری که حبیب و تیمش به دور لوبف جمع شدند و حبیب سر لوبف را گرفت و به پشت گردن او ضربه زد , این فیلم پخش شد

و کانر مک گرگور بلافاصله به همراه تعدادی از دوستانه خودش به اتوبوسی که حبیب و تعدادی از فایتر های یو اف سی و پسر عموی حبیب  در آن حضور داشتند حمله کرد مک گرگور چندین بار به شیشه های اتوبوس مشت زد و حبیب را صدا زد تا پایین بیاید,

 اما حبیب پیاده نشد و مک گرگور با جسمی آهنین  شیشه‌های اتوبوس را شکست، در این اتفاق چندنفر از ورزشکاران یواف‌سی مصدوم شدند. مک‌گرگور پس از این حادثه دستگیر و در دادگاه محکوم  و مجبور به پرداخت جریمه 500,000 دلاری شد.

در ۷ اکتبر ۲۰۱۸ پس از کنفرانس مطبوعاتی که صحنهٔ حملهٔ لفظی مک‌گرگور به حبیب نورماگومدوف بود، و برگزاری مراسم یواف‌سی ۲۲۹، سرانجام در یکی از پربیننده‌ترین رویدادهای ورزشی جهان و همچنین یکی از مهم‌ترین مسابقات تاریخ ورزش‌های رزمی آن‌دو به مصاف هم رفتند.

 نورماگومدوف در راند چهارم موفق شد با حالت خفه‌کردن در وضعیت سابمیشن (Neck Crank) مک‌گرگور را تسلیم کرده و برندهٔ این مبارزه شود.

نورماگومدوف پس از اتمام مبارزه در اقدامی جنجال‌برانگیز و بگفته برخی احمقانه با پریدن به بیرون از قفسِ مبارزه، به مربی جوجیتسو مک‌گرگور,دیلان دنیس, حمله کرد و با او درگیر شد.

 در همین‌حال مک‌گرگور در داخل قفس هم‌تیمی های حبیب را کتک زد اما چندنفر از دوستان نورماگومدوف نیز از آشوب به وجود آمده سوءاستفاده کرده و با ضربات مشت مک‌گرگور را مورد ضرب و شتم قرار دهند که یکی از آنها به نام اسلام ماخاچف به درون قفس آمده و ضربات مشتی را از پشت به کانر  مک گرگور وارد نمود .

دانا وایت رئیس سازمان یواف‌سی اظهار کرد که سه‌نفر از اعضای تیم نورماگومدوف دستگیرشده‌اند.کمیسیون ورزشی نوادا نیز اعلام کرد موضوع را بررسی کرده و نورماگومدوف را جریمهٔ نقدی و تا مدتی محروم خواهد کرد.

حبیب نورماگومدوف در نشست خبری ساعاتی پس از مسابقه، ضمن ابراز عذرخواهی، دلیل درگیری وی در خارج از قفس مبارزه را توهین‌های صورت‌گرفته به اعتقادات، کشور و پدرش بیان کرد.

حضور ستاره ایرلندی در رینگ بوکس
کانر مک گرگور

در ماه اوت 2017در یکی از جذاب‌ترین و پُربیننده‌ترین رویدادهای ورزشی جهان، مسابقه بوکسی به درخواست مک‌گرگور میان او و فلوید می‌ودر ( Floyd Mayweather)، مشت‌زن سرشناس آمریکایی برگزار شد.

پیش از مسابقه به دلیل اینکه مک گرگور بیشتر یک مبارز ترکیبی به‌شمار می‌رفت، از سوی منتقدان به عنوان بازنده قطعی در نظر گرفته می‌شد اما این مبارز ایرلندی توانست مسابقه را به راند دهم بکشاند. فلوید می‌ودر در پنجاهمین پیروزی متوالی‌اش موفق شد کانر مک‌گرگور، اسطورهٔ مبارزات ترکیبی را در راند دهم ناک‌اوت کند و جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ تثبیت کند.

اگر چه کانر مک گرگور در این مبارزه متحمل شکست شد اما گفته میشود در این مبارزه بیش از 25 میلیون دلار به جیب زده که با همین سرمایه شرکت Proper twelve را تاسیس کرده است.

برای بررسی آخرین مبارزات کانر مک گرگور به همراه امتیازات در صفحه اختصاصی وی کلیک کنید

منهای ورزش
کانر مک گرگور

کانر مک‌گرگور دو خواهر به نام‌های اِرین و اویف دارد و از سال ۲۰۰۸ با شریک زندگی‌اش دی داولین زندگی می‌کند. او در سال ۲۰۱۷ صاحب پسری به نام جک شد, وی چند سال بعد صاحب یک دختر نیز شد.

او یک مبارز چپ دستِ هجومی و استاد مبارزه‌های روانی قبل از مبارزه فیزیکی است که می‌گوید از محمد علی کلی الهام گرفته‌است.سال ۲۰۱۶ در بازی ویدئویی ندای وظیفه: جنگ‌های بی‌نهایت یک نقش به او اختصاص داده شد.

او در سال ۲۰۱۵ حمایت خود را از تنوع رنگ پوست و اقلیت‌های جنسی در کشورش ایرلند ابراز کرد و گفت: «ما همه انسانیم، با حق مساوی.»

کانر مک‌گرگور در سال ۲۰۱۷ از سوی مجله تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان انتخاب شد و در سال ۲۰۱۸ نیز از سوی مجله فوربس به عنوان چهارمین ورزشکار پردرآمد جهان پس از می ودر، مسی و رونالدو معرفی شد.

رکورد ها و افتخارات "بد نام" ایرلندی
کانر مک گرگور
  1. رکورد سریع‌ترین پیروزی برای کسب کمربند قهرمانی در تاریخ مبارزات یواف‌سی (۱۳ثانیه)
  2. اولین قهرمان همزمان وزن‌های مختلف در تاریخ یواف‌سی (سبک‌وزن و پَر وزن)
  3. مبارزه شب یواف‌سی (۲ بار)، ناک‌اوت شب یواف‌سی (۱ بار) و نمایش شب یواف‌سی (۶ بار)
  4. بهترین مبارزه سال ۲۰۱۵ به انتخاب فاکس اسپورت
  5. بهترین مبارزه سال ۲۰۱۶ به انتخاب بلیچر رپورت
  6. مبارز سال ۲۰۱۶ به انتخاب فاکس اسپورت و شرداگ
  7. مبارز سال ۲۰۱۵ به انتخاب ای‌اس‌پی‌ان، فاکس اسپورت، جوایز جهانی ام‌ام‌ای و شرداگ
  8. مبارز پدیده سال ۲۰۱۴ به انتخاب شرداگ
  9. بهترین مبارز تازه‌وارد سال ۲۰۱۳ به انتخاب ام‌ام‌ای اینسایدر (MMA Insider)
  10. رکورد بیشترین ناک‌اوت در تاریخ پَر وزن (Featherweight) یواف‌سی
  11.  اولین مبارزی که توانست در سه وزن متفاوت موفق به کسب پیروزی شود(ولترویت-سبک وزن-فوق سبک وزن) 
بازنشستگی کانر مک گرگور و برگشت به قفس هشت ضلعی
کانر مک گرگور

کانر مک گرگور در سال ۲۰۱۹ مقابل رسانه‌ها، به‌طور رسمی از سازمان یواف‌سی که برگزارکننده بالاترین سطح قهرمانی مسابقات ترکیبی است، اعلام کناره‌گیری کرد

 اما در سال ۲۰۲۰ (دو سال دوری از مسابقات) با رودررویی و ناک‌اوت دونالد سرونی مبارزِ سطح بالای یواف ‌سی در کمتر ۴۰ ثانیه، به مسابقات ترکیبی حرفه‌ای بازگشت. همچنین وی در 7 جون 2020 با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد برای همیشه از رقابت حرفه ای خداحافظی کرده است

وی در حال حاضر از بازنشستگی خارج شده و تمرینات خود را برای مبارزه با داستین پوریر آغاز کرده

•بروزرسانی: برای مشاهده آخرین وضعیت کانر مک گرگور اینجا کلیک کنید

کانر مک گرگور

رکورد ام ام ای کانر مک گرگور:  6باخت-22برد(19ناک اوت) از 28 بازی

Conor McGregor is a mixed martial artist and boxer from Ireland. He is the first fighter who simultaneously won the championship in two different weights of the UFC and is also considered one of the best mixed martial arts fighters of all time.

McGregor started professional mixed martial arts in 2008, and in 2012, he won the two-weight champion of the Cage Warriors organization and qualified for the UFC.

In 2015, he was able to defeat Jose Aldo, the undefeated UFC champion, in 13 seconds in the fight for the heavyweight championship belt and win the world championship. McGregor’s record is the fastest knockout in UFC history.

In his next fight in 2016, which was for the lightweight championship, he knocked out the American Eddie Alvarez and also won the championship belt of this weight. His fight with Khabib Nurmagomedov is the most watched fight in mixed martial arts history.

Fight with Jose Aldo
After much controversy in UFC 194, Conor McGregor and Jose Aldo fought, McGregor knocked out Aldo in 13 seconds, and Aldo finally suffered a humiliating defeat after a 10-year winning streak.

کانر آنتونی مک گرگور

22برد-6باخت

1401/8/7

از 1 تا 5 امتیاز دهید!
(آراء: 15 میانگین: 4.4)
این صفحه را برای دیگران بفرست :

دیدگاهتان را ثبت کنید!

guest
4 پیام
بازخورد داخلی
نمایش همه ی دیدگاه ها

تغییر زبان فوروارییرز

دسته بندی کلی