کامران قاسم پور : دکتر کیهانی پایم را معاینه کرد، مدارک پزشکی موجود است

کامران قاسم پور مصدوم شد- قاسم پور : مصدومم اما کنار تیمم خواهم بود – قهرمان کشتی جهان می‌گوید که در جویبار پایش آسیب‌دیده و با توجه به مصدومیت کهنه‌ای که در زانویش داشته با تجویز پزشک نباید فعلا روی تشک برود اما او تیمش را تنها نخواهد گذاشت | 5 آذر 1400

کامران قاسم پور مصدوم شد!

کامران قاسم پور مصدوم شد!

به گزارش فوروارییرز ،کامران قاسم پور درخصوص حاشیه‌هایی که درمورد آسیب‌دیدگی اخیرش و عدم حضور وی در مرحله پایانی لیگ ایجاد شده، اظهار داشت: 5،6 روز پیش در جویبار مشغول تمرین بودم که در حین زیرگیری پایم جا ماند. این همان زانویی است که اگر خاطرتان باشد، پیش از مسابقات امیدهای جهان درگیر مصدومیتش بودم و چند پزشک توصیه جراحی داشتند که بعد از مسابقات امیدهای جهان، دکتر معاینه ام کرد و گفت نیازی به جراحی نیست و تمرینات ویژه برایم در نظر گرفت.

وی ادامه داد: در تمرین اخیر دوباره از همان ناحیه آسیب دیدم، چند پزشک پایم را دیدند. از جمله دکتر کیهانی که عکس زانویم را دید و تجویز پزشکان این بود که چند هفته روی تشک نروم و کار درمانی را دنبال کنم.

قاسم‌پور در خصوص اینکه برخی مدعی شده اند آسیب دیدگی اش بهانه است و قصد حضور در مرحله پایانی لیگ برتر را ندارد، گفت: من در دور رفت که کمتر ملی‌پوشی روی تشک رفت، در فاصله چند روزه بعد از جهانی نروژ برای تیمم کشتی گرفتم چون تیم به من احتیاج داشت. الان هم مدارک پزشکی و عکس زانو و تشخیص پزشکان هم موجود است. احتمال پارگی رباط وجود دارد. ولی با این وجود کنار تیم خواهم بود و در این مدت هم زانویم را تقویت خواهم کرد. اگر لازم باشد برای صنایع کشتی هم خواهم گرفت.

در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد تیم صنایع که با کامران قاسم پور قرارداد بسته بود در نیمه نهایی به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

برای دریافت سریعتر تیتر های خبرهای جدید پیج اینستاگرام فوروارییرز را دنبال کنید4warrior.ir@-(کلیک کنید)

#جدیدترین_اخبار_کشتی  #اخبار-کشتی #کامران قاسم پور #کامران قاسم پور مصدوم شد #مصدومیت کامران قاسم پور

از 1 تا 5 امتیاز دهید!
(آراء: 0 میانگین: 0)
این صفحه را برای دیگران بفرست :

دیدگاهتان را ثبت کنید!

guest
0 پیام
بازخورد داخلی
نمایش همه ی دیدگاه ها

تغییر زبان فوروارییرز

دسته بندی کلی