عدم تغییر در آرایش تیم مدعی

این‌طور که پیداست در ترکیب مدعیان اوزان بالا تغییر ایجاد نمی‌شود؛ کامران قاسم‌پور با وجود در پیش بودن بازی‌های آسیایی می‌خواهد کارش را در همان وزنی ادامه دهد که قهرمان کشتی جهان شده است | 29 آذر 1400

کامران قاسم پور تصمیمش را گرفت

کامران قاسم پور تصمیمش را گرفت

به گزارش فوروارییرز ،بعد از آنکه «کامران قاسم‌پور» تصمیم به تغییر وزن گرفت و بعد از چند سال ماندن پشت خط «حسن یزدانی» در 86 کیلوگرم، با شکست «محمدجواد ابراهیمی» در انتخابی درون اردویی، به عنوان ملی‌پوش 92 کیلوگرم انتخاب شد، توانست در جهانی 2021 نروژ قهرمان جهان شود.

با توجه به اینکه در سال 2022 علاوه بر مسابقات جهانی صربستان، بازی‌های آسیایی هانگژو نیز در فاصله‌ای اندک در اوزان المپیکی برگزار می‌شود، این سؤال مطرح بود که قاسم‌پور می‌خواهد در 92 کیلوگرم کارش را ادامه دهد و یا اینکه با بازگشت به 86 کیلوگرم، شانس خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی با رویارویی دوباره با حسن یزدانی امتحان کند.

کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم می‌ماند و به این ترتیب قصد رویارویی دوباره با حسن یزدانی برای رسیدن به دوبنده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی را ندارد.

بنابراین کامران قاسم‌پور جایی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی ندارد و برای رسیدن دوباره به دوبنده تیم ملی و تکرار طلای جهانش این بار در صربستان تلاش خواهد کرد.

برای دریافت سریعتر تیتر های خبرهای جدید پیج اینستاگرام فوروارییرز را دنبال کنید4warrior.ir@-(کلیک کنید)

#جدیدترین_اخبار_کشتی  #اخبار-کشتی #کامران قاسمپور #کامران قاسم پور

از 1 تا 5 امتیاز دهید!
(آراء: 0 میانگین: 0)
این صفحه را برای دیگران بفرست :

دیدگاهتان را ثبت کنید!

guest
0 پیام
بازخورد داخلی
نمایش همه ی دیدگاه ها

تغییر زبان فوروارییرز

دسته بندی کلی