درستکار: بهتر بود طاهری مقابل زارع کشتی می‌گرفت; پیروزی قیاسی مقابل قهرمان دنیا باعث خوشحالی است

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت که بهتر بود امین طاهری مقابل امیرحسین زارع کشتی می‌گرفت و فارغ از نتیجه، چیزی را از دست نمی داد. | 20 آذر 1400

پژمان درستکار امیرحسین زارع امین طاهری

پژمان درستکار: بهتر بود امین طاهری مقابل امیرحسین زارع کشتی می‌گرفت

به گزارش فوروارییرز ،پژمان درستکار درباره برگزاری مرحله نیمه‌نهایی لیگ کشتی، عنوان کرد: کشتی ما به برگزاری لیگ احتیاج دارد، لیگ همه ساله به چرخه کشتی کمک کرده و باعث شده تیم ملی از نفرات شناسایی شده در این رقابت‌ها بهره‌مند شود. لیگ همین طور به آمادگی آنها کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره برتری قیاسی مقابل شاخیف قهرمان روس گفت: قیاسی کشتی بسیار خوبی گرفت و این باعث خوشحالی است.

 نخودی هم مقابل ماگمادوف کشتی خوب و تماشایی گرفت. دلیل باخت نخودی عدم تجربه کافی در حفظ امتیاز بود، ضمن اینکه در این مقطع کشتی‌گیران آمادگی بالایی ندارند، با این وجود نخودی روز به روز پیشرفت می‌کند و کشتی زیبایی داشت. امیدوارم در ادامه رفع اشکال فنی کند و مبارزه بهتری داشته باشد.

درستکار در پیش بینی رقابت فینال بین دو تیم مازندرانی خاطرنشان کرد: غیر قابل پیش‌بینی است اما همین که اسپانسرها آمده‌اند و کمک می‌کنند باعث خوشحالی است. من به لیگ همیشه اعتقاد دارم و می‌گویم مربیان توانمند هستند و می‌توانند به بچه‌ها کمک کنند. 

هر سال هنگام برگزاری لیگ اردوی تیم ملی برگزار می‌شد اما من به مربیان شاغل در تیم‌ها اعتقاد دارم؛ آنها قابلیت بالایی دارند و می‌توانند بدون برگزاری اردوی طولانی و خسته کننده که باعث دلزدگی بچه‌ها می‌شود، به آماده سازی آنها کمک کنند به همین‌ دلیل بچه‌ها در اختیار تیم‌ها بودند و مربیان با آنها خوب کار کردند. فارغ از هر نتیجه لیگ به پیشرفت کشتی کمک می‌کند و امیدوارم شاهد کشتی زیبایی باشیم‌.

وی در خصوص غیبت امین طاهری برای رقابت با امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم و اینکه آیا طاهری آسیب دیده بود، تصریح کرد: اطلاعی ندارم اما حتما کادر یا طاهری تصمیم گرفتند مسابقه ندهند. امیدوارم آسیب دیدگی نداشته باشد، حفظ سرمایه‌ها مثل طاهری، هاشمی برای ما خوب است و می‌توانند در جهت پیشرفت زارع باشند. هر کسی آماده‌تر باشد ملی‌پوش می شود.

 فکر می‌کنم طاهری آسیب دیدگی نداشته باشد و از نظر من بهتر بود طاهری کشتی بگیرد هم تماشاگران لذت می‌بردند هم چیزی را از دست نمی‌داد. فارغ از نتیجه به جذابیت لیگ کمک می‌کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر حضور کشتی گیران خارجی در لیگ، گفت: اگر سطح آنها بالا باشد که دیدیم همه عنوان‌دار بودند، می‌توانند به کشتی ما کمک کنند

برای دریافت سریعتر تیتر های خبرهای جدید پیج اینستاگرام فوروارییرز را دنبال کنید4warrior.ir@-(کلیک کنید)

#جدیدترین_اخبار_کشتی  #اخبار-کشتی #پژمان درستکار #امیرحسین زارع کشتی گیر #امین طاهری کشتی گیر

از 1 تا 5 امتیاز دهید!
(آراء: 0 میانگین: 0)
این صفحه را برای دیگران بفرست :

دیدگاهتان را ثبت کنید!

guest
0 پیام
بازخورد داخلی
نمایش همه ی دیدگاه ها

تغییر زبان فوروارییرز

دسته بندی کلی