همه چیز درباره موعلی بیات

 mo ali bayat-بیوگرافی کامل محمد علی بیات بوکسور موفق و قدرتمند کشورمان – بروز شده در 23 آذر ماه99

موعلی بیات

Mo ali Bayat

وقتی از بوکس حرفه ای کشورمان صحبت میشود می توان از محمد علی بیات بعنوان بهترین و موفقترین بوکسور حاضر در این ورزش نام برد .

فهرست مطالب

موعلی بیات با اینکه سالهاست در دبی-امارات  زندگی میکند اما هیچ وقت اصالت خود را بعنوان یک بوکسور پارسی که ایران زادگاهش بوده فراموش نکرده , چندی پیش او در تورنمنتی شرکت کرد, وی پس از سه مبارزه سخت و نفس گیر توانست به قهرمانی برسد او تمامی جوایزی که از قهرمانی بدست آورد را صرف کمک به مردم سیل زده ایران کرد 

موعلی بیات پس از رسانه ای شدن این موضوع, اعلام کرد که قصدش فقط کمک بوده و آن را وظیفه خود بعنوان یک ایرانی توصیف کرد.

ورود بیات به دنیای بوکس در دوبی
موعلی بیات

موعلی بیات می‌گوید بوکس دوبی در آن روزها با امروز تفاوت بسیاری داشته. او در این باره گفت:” آن زمان همه مبارزه‌ها در باشگاه‌های شبانه برگزار می‌شد و برای من وارد شدن به آنها حتی مشکل بود. 

بعضی وقتها که مبارزه می‌دادم بعدش من را بیرون می‌انداختند چون سنم به حد کافی نرسیده بود که بتوانم در آنجا حضور داشته باشم”.

موعلی بیات می‌گوید در ادامه با پشتکار زیاد در مسیر موفقیت قرار گرفته و حالا با کسانی تمرین می‌کند که قهرمانان دنیا هستند. او در این باره گفت:” من وقتی تازه به دوبی آمده بودم اینجا خبری نبود. شهر خیلی تغییر کرده.

 البته من شکایتی ندارم چون شما برای تمرین بوکس فقط به یک جفت دستکش احتیاج دارید و یک کیسه بوکس و یک مربی خوب. ولی ما حالا همه چیز داریم. من از یک خانواده پولدار نیامده‌ام و یادم هست که آن روزها حتی خرید یک جفت دستکش بوکس هم برایم سخت بود”.

مبارزه موعلی بیات با بزرگان
موعلی بیات

بوکس موعلی بیات به خاطر مبارزه کردن با بزرگانی مثل دیوید هی، آنتونی جاشوا و بادو جک پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته. او می‌گوید هر کدام از این بوکسورهای بزرگ به او چیزی آموخته که به کارش آمده است. بیات در این باره گفت:

” جوانتر که بودم دیوید هی را خیلی دنبال می‌کردم. استیلش را دوست داشتم و در نهایت او دوست من شد. من از همه بوکسورهای بزرگی که با آنها مبارزه کرده‌ام چیزهایی یاد گرفته‌ام. بوکس یعنی تجربه“.

موعلی بیات

موعلی بیات که پاسپورت ایرانی دارد می‌گوید در بعضی کشورها برای او مشکلاتی ایجاد شده است ولی او سعی می‌کند به این مسائل توجه نکرده و همه حواسش را به بوکس معطوف کند.

 او در این باره گفت:” به خاطر پاسپورتم برایم مشکلاتی درست شده و همه کشورها از من ویزا می‌خواهند ولی ما برای اینکه بتوانیم در خارج از کشور مسابقه بدهیم هر کاری از دستمان ساخته باشد انجام خواهیم داد.

من فقط برای مبارزه به آن کشورها می‌روم و دوباره به اینجا برمی‌گردم. فقط همین. ما به دنیا نشان خواهیم داد که امارات در دنیای بوکس برای خودش نامی شده و حضورش را اعلام کرده است”.

“من می‌خواهم به دنیا ثابت کنم که برای موفق شدن لازم نیست حتما آمریکایی یا اروپایی باشید”

مصاحبه

برای شناخت بیشتر این بوکسور قدرتمند ایرانی مصاحبه ای که در قالب یک ویدئو فراهم شده را مشاهده کنید:

رکورد بوکس موعلی بیات: 16برد-2باخت-0مساوی (16 ناک اوت)

این صفحه توسط 4warriors.ir  بروزرسانی میشود

از 1 تا 5 امتیاز دهید!
(آراء: 10 میانگین: 4.2)
این صفحه را برای دیگران بفرست :

دیدگاهتان را ثبت کنید!

guest
0 پیام
بازخورد داخلی
نمایش همه ی دیدگاه ها

تغییر زبان فوروارییرز

دسته بندی کلی