علی معتمد در اولین مبارزه اش در سال جدید مغلوب شد

ali motamed mma -علی معتمد مبارز ایرانی سازمان وان چمپیونشیپ مغلوب حریفی از ژاپن شد(ویدئو) | 15 فروردین ماه 1402

علی معتمد ام ام ای کار;ویدئوی شکست دردناک ali motamed

علی معتمد ام ام ای ;ویدئوی شکست دردناک ali motamed

فهرست مطالب

علی معتمد ام ام ای کار;ویدئوی شکست دردناک ali motamed

به گزارش فوروارییرز ،علی معتمد مبارز خوش استایل و محبوب 32 ساله کشورمان در سازمان وان چمپیونشیپ است وی در نخستین رقابت خود از سری رویداد های Friday fights سازمان وان چمپیونشیپ (onefc) شرکت کرد و در راند دوم توسط تاتسویا آندو ناک اوت شد ،

این دومین شکست پیاپی مبارز کشورمان در سازمان Onefc بود.

معتمد پیش از این چهار مبارزه در سازمان وان چمپیونشیپ انجام داده که حاصل آن 2 برد و 2 شکست بوده است. او آخرین مبارزه خود در مسابقات قهرمانی این سازمان را دسامبر 2020 انجام داد و در راند اول در مصاف با چن روئی مبارز چینی شکست خورد.

قبل از این شکست، مبارز ایرانی مقابل هیکارو یوشینو ژاپنی در دسامبر 2019 و با رای داوران به برتری دست یافته بود. او در آگوست 2019 زکریا لانگه آمریکایی را برده اما 6 ماه قبل از آن، مقابل شینچاگتگا زولتتسگ ورزشکار مغولستانی بازی را واگذار کرده بود.

در آن سوی میدان نیز تاتسویا آندو 32 ساله، سابقه 13 برد، 3 باخت و یک تساوی در هنرهای رزمی ترکیبی حرفه‌ای دارد. 6 برد از 13 برد آندو  با ناک اوت حریفان به دست آمده است.

رویداد مبارزات جمعه (friday fights) این هفته سازمان وان چمپیونشیپ، یازدهمین هفته از رویدادهای هفتگی این سازمان بود؛ رویدادی که هر جمعه و از ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس “لومپینی” بانکوک تایلند برگزار می شود.

رویداد ONE Friday Fights 11

در کارت اصلی ONE Friday Fights 11، ستاره‌های موی تای یعنی سوپربال تی‌دد و کونگکلای به مصاف هم رفتند. این دو در هفته پنجم مبارزات جمعه با یکدیگر مبارزه کردند که سوپربال تی‌دد برنده آن بود.

از دیگر مبارزان ایرانی شرکت کننده در رویداد های مبارزات جمعه می‌توان به محمد صادقی، سامان عاشوری، سیدمهدی، کیوان سلیمانی، آرش مردانی، پوریا گلپور، فریا امینی پور و علی اصغر قدرتی اشاره کرد.

سازمان وان چمپیونشیپ؟ (onefc)

سازمان وان چمپیونشیپ که در سال 2011 تأسیس شده و مقر آن در سنگاپور است، یکی از بزرگترین سازمان هنرهای رزمی ترکیبی در جهان بوده که توسط چاتری سیتوتونگ هدایت می‌شود.

ویدئوی مبارزه علی معتمد و حریف ژاپنی :

از 1 تا 5 امتیاز دهید!
(آراء: 4 میانگین: 3.8)
این صفحه را برای دیگران بفرست :

دیدگاهتان را ثبت کنید!

guest
1 پیام
بازخورد داخلی
نمایش همه ی دیدگاه ها

تغییر زبان فوروارییرز

دسته بندی کلی