امیر حسین زارع: مدال المپیکم را کنار گذاشتم و منتظر اتفاق‌های جدید هستم

نفر سوم سنگین وزن کشتی آزاد المپیک توکیو گفت: المپیک تجربه بزرگی بود و به یک سری از اشتباهاتم در توکیو پی بردم و سعی کردم آنها را برطرف کنم. | حریف همیشه هست، من کشتی خودم را می‌گیرم

امیرحسین زارع المپیک

امیرحسین زارع المپیک را گذاشتم کنار!

فوروارییرز | امیرحسین زارع :خداراشکر شرایط همه خوب است. اردوی تیم ملی برای شرکت در جهانی در شرایطی آغاز شد که میزان آمادگی قبلی ما مد نظر قرار گرفته شد و تمریناتی برای افزایش آمادگی ما در دستور کار قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از حال و هوای مدال المپیک درآمده است؟، گفت: قبلا هم گفتم المپیک و توکیو با هر اتفاق خوب و بدی که برایم افتاد تمام شد، نمی‌گویم فراموش کردم اما مدالم را کنار گذاشتم و از فردای آن روز منتظر اتفاق‌های جدید هستم.

امیرحسین زارع تاکید کرد: به مسابقات جهانی نروژ امیدوارم، هر مسابقه جدید، برایم شروع یک کار تازه است و فقط به مسابقات پیش رو فکر می‌کنم.

این جوان 21 ساله آملی در مورد حضور پدرومادرش در آخرین روز اردوی تیم ملی پیش از اعزام به نروژ گفت: آخرین روز اردو بود و خانواده‌های مان با هماهنگی به خانه کشتی آمدند. مادرم غذای محلی که خیلی دوستش دارم را درست کرده بود. آنها را یک ماهی بود که ندیده بودم، دیدار با مادر و پدرم انرژی مضاعفی به من داد. امیدوارم از این جهانی با دست پر برگردم و دل مردم و همچنین پدر و مادرم را شاد کنم.

قهرمان جوانان جهان در مورد حریفان سرشناسش که به جهانی نروژ خواهند آمد، تصریح کرد: اینطور که شنیده‌ام هم طاها آکگول و هم گنو پتریاشویلی می‌آیند، البته خیلی وضعیت حریفانم را پیگیری نکردم، همیشه حریف هست، اما من به دنبال موفقیت هستم، می‌روم که کشتی خودم را بگیرم و به مدال طلا برسم. هر کسی که هست از اولین تا آخرین کشتی‌ام، برای رسیدن به نتیجه دلخواه تلاش خواهم کرد.

زارع با تاکید بر اینکه از اشتباهاتش در المپیک درس گرفته، در خاتمه گفت: المپیک تجربه بزرگی بود و به یک سری از اشتباهاتم در توکیو پی بردم و سعی کردم آنها را برطرف کنم و در نروژ جبران کنم. المپیک تجربه قشنگی برایم بود. امیدوارم با طلا برگردم.

برای دریافت سریعتر تیتر های خبرهای جدید پیج اینستاگرام فوروارییرز را دنبال کنید4warrior.ir@-(کلیک کنید)

#جدیدترین_اخبار_کشتی  #اخبار-کشتی  #امیرحسین زارع  #امیرحسین زارع کشتی  #امیرحسین زارع المپیک  #امیرحسین زارع جهانی نروژ

www.4warriors.ir
از 1 تا 5 امتیاز دهید!
(آراء: 0 میانگین: 0)
این صفحه را برای دیگران بفرست :

دیدگاهتان را ثبت کنید!

guest
0 پیام
بازخورد داخلی
نمایش همه ی دیدگاه ها

تغییر زبان فوروارییرز

دسته بندی کلی