امیررضا معصومی بجای امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم

اردوی تیم ملی کشتی آزاد -شاگردان پژمان درستکار از امروز برای شرکت در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در کمپ تیم‌های ملی استارت خواهند زد. |  15 اسفند ماه 1401

غیبت قاتل گربه سیاه; شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات آسیایی(اسامی)

غیبت قاتل گربه سیاه!; شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات آسیایی(اسامی)

به گزارش فوروارییرز ،مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا فروردین ماه در آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.

علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، یاسین رضایی در 61 کیلوگرم، پیمان بیابانی در 65 کیلوگرم، مرتضی قیاسی در 70 کیلوگرم، حسین ابوذری در 74 کیلوگرم، امیرحسین کاووسی در 79 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم، ارشک محبی در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم نفرات برتر مسابقات کشوری هستند که قرار است در پیکارهای قهرمانی آسیا نمایندگان ایران در اوزان دهگانه باشند.

دور جدید تمرینات تیم ملی که برای شرکت در پیکارهای قزاقستان است، از امروز (15 اسفند) در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد که علاوه بر این 10 کشتی‌گیر، از جمع ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی 2022 بلگراد، همه نفرات به استثنای محمدحسین محمدیان که در مرحله اول چرخه غیبت داشت، دعوت شده‌اند.

| همچنین مشاهده کنید : اخبار کشتی – آخرین اخبار کشتی

غیبت علی سوادکوهی

علی سوادکوهی و امیرعلی آذرپیرا هم از دیگر دعوتی‌های این اردو بودند که با هماهنگی کادرفنی تیم ملی، در تمرینات حضور پیدا نخواهند کرد.

همچنین، از جمع تیم اعزامی به جام دانکلوف که امشب به تهران بازخواهد گشت، نفراتی که به این اردو دعوت شده بودند از جمله امیرمحمد یزدانی و ارشک محبی بعد از چند روز استراحت به جمع اردونشینان ملحق خواهند شد.

| برای مشاهده جدیدترین اخبار کشتی کلیک شوید : اخبار کشتی – آخرین اخبار کشتی 

 #اردوی تیم ملی کشتی آزاد اسفندماه 1401  #مسابقات آسیایی کشتی #مسابقات آسیایی کشتی آزاد

از 1 تا 5 امتیاز دهید!
(آراء: 0 میانگین: 0)
این صفحه را برای دیگران بفرست :

دیدگاهتان را ثبت کنید!

guest
0 پیام
بازخورد داخلی
نمایش همه ی دیدگاه ها

تغییر زبان فوروارییرز

دسته بندی کلی